2 februari 2012: Social media cafe, 9.30 – 11.00 uur. Marketing&Communicatie, Onderwijs- en Studentenzaken en TU Delft Library bedienen samen, vandaag voor de tweede keer, het social media cafe. Er is ook een blog gemaakt. Ik vraag aan Willem, Marion en Liesbeth of deze weblog (mtlibrary) wel bij mij past. Leuk sparren, je kunt alles over social media vragen en lekkere koekjes eten. Ik krijg overigens het advies het anders te gaan doen 😉

2 februari 2012: Is het een tulp?, 17.55 uur. Sinds een paar weken hebben we de tentoonstelling Designing Universal Knowledge van Gerlinde Schuller in de hal staan. Om met z’n allen de geschiedenis te markeren, en als je het nu hebt over user-generated content of wisdom of the crowd, dit is natuurlijk een mooi voorbeeld. De meeste bijdragen zijn leuk en volgens Gerlinde ook voor haar nuttig.

2 februari 2012: The Genius of Anthonie van Leeuwenhoek, nog tot 6 februari. Naast deze tentoonstelling hebben we ook ons mystery object, waar een extra tipje van de sluier is opgelicht … wat zou het toch zijn?

2 februari 2012: de laatste echte dag van de tentamenperiode. Het wordt rustiger, en coffeecorner The Cone gaat weer dicht, en onze wiskunde- en mechanicaloket ook.

2 februari 2012: Nog meer designing universal knowledge, 17.57 uur. “People are made to be loved and cared about. And things are made to be used. The confusion in our worldwide society nowadays is that people are being used and things are being loved and cared about.”

2 februari 2012: Van project naar product: 3TU.datacentrum, 16.55 uur. In de blauwe zaal van het Library Learning Centre vieren we de overgang van project naar product. Projectleider Jeroen Rombouts draagt het stokje over aan productmanager Madeleine de Smaele. 3TU.datacentrum is the prime facility for long-term access to scientific research data. We serve (intern)national programmes and projects of the three technical universities in the Netherlands in the research themes of: Energy, Environment, Infrastructures, Mobility and Health.

Blog views as per June 25, 2013: 1621. After that date post was migrated to this new url.